Blog

Deze keer geen inhoudelijke blog. Maar een ongegeneerde irritatie, op mijn eigen website. want daar mag ik doen wat ik wil:)

Je kent ze wel, die eindeloze watervallen aan LinkedIn-posts over content creatie. Het ene marketingwonder na het ander heeft opnieuw het wiel uitgevonden. De perfecte aantallen posts per week, de tijdstippen, de prompts van...

De zomervakantie, veel Nederlanders zoeken in Europa mooie plekken op om te kamperen. Het wint al jaren aan populariteit. Zodanig dat het stallen van je geliefde vouwwagen, caravan of camper problematisch is. Geen wonder, je gaat terug in de natuur, leeft buiten en even terug naar de basis. Heerlijk.

Tijdens de afwas realiseerde ik mij dat campings...

De website klopt. Een mooie heldere belofte voor hun klanten, met een fijne duurzame missie. Je hoeft geen auto te bezitten om erin te rijden. I like. Alleen bij bullet drie gaat het even mis, hier steken ze een spaak in hun eigen groene wielen. Ik snap meteen wel de kleur rood van hun auto's; good day. Ze brachten mij...

En weer laat een commercieel bedrijf zien, dat aandeelhouderswaarde belangrijker is dan stakeholderwaarde. Topbloemen bouwde in korte tijd (de periode van enkele jaren) een mega netwerk op van aangesloten bloemisten. Via hun website werden bestellingen doorgezet naar lokale bloemisten, die de bestellingen maakten en bezorgden. Als grote...